خانه / پیش بینی ها / اخطاریه شماره ۵۲ سازمان هواشناسی پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۳

اخطاریه شماره ۵۲ سازمان هواشناسی پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۰۳

پیرو اخطاریه شماره ۵۱ مورخ ۹۴/۱۰/۰۱، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش باران و اخلال در تردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف و مه غلیظ به شرح زیر پیش بینی می شود:

پنج شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۳: بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در استانهای بوشهر، نیمه جنوبی فارس و شرق خوزستان؛ بارش برف و اختلال در جاده کوهستانی منتهی به استانهای کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی فارس، اصفهان و غرب یزد.

جمعه ۱۳۹۴/۱۰/۰۴: بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در استانهای بوشهر، نیمه جنوبی فارس، نیمه جنوبی کرمان و نیمه غربی هرمزگان؛ بارش برف و اختلال در جاده کوهستانی منتهی به استانهای کرمان، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویر احمد، شرق چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و برخی مناطق یزد.

شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۵: بارش برف و وزش باد و اختلال در جاده کوهستانی منتهی به استان کرمان و خراسان جنوبی؛ بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و با احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در شمال هرمزگان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان. از اینرو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

درباره یوسف-جناح