خانه / پیش بینی ها / وضع هوا-۲فرودین۹۴

وضع هوا-۲فرودین۹۴

 

انتشار یکشنبه ۲ فروردین۹۴ ساعت ۱:۳۰

#هواجناح: آنچه از جدیدترین نقشه های هواشناسی استنباط می شود ناپایداری های جوی که از هفته گذشته بخش های زیادی از کشور را متاثر کرده است همچنان طی روزهای آینده ادامه داشته دارد و به طور کلی در غالب مناطق کشور به جز بخش هایی از جنوب شرق شانس دریافت ریزش های بهاری هرچندمختصر را خواهند داشت.

بر این اساس:

یکشنبه ۲فروردین۹۴ در کل نیمه غربی و به صورت پراکنده تر در شمال،مرکز و شمال شرق کشور بارش خواهیم داشت.

در نیمه جنوبی کشور در استان هایی نظیر خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه شمالی فارس بارش های فراگیرتری اتفاق خواهد افتاد.نیمه جنوبی فارس و نیمه شمالی کرمان نیز به صورت پراکنده تر متاثر از این سامانه خواهند بود و رگبارورعدوبرق های بهاره را تجربه خواهندنمود

گفتنیست پیک بارش ها در این روز در استان هایی همچون کهکیلویه و بویر احمد،چهارمحال و بختیاری،خوزستان(خصوصا نواحی شمالی تر استان)،شمال بوشهر،شمال غرب فارس واقع خواهد شد و شدت بارش ها در مناطق ذکر شده می تواند سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و مشکلات در تردد وسایل نقلیه گردد.

دوشنبه ۳ فرودین۹۴ ناپایداریها به مناطق جنوبی-شرقی تر کشیده می شود و علاوه بر این مناطق در نوار شمالی و شمال شرق نیز به صورت پراکنده تر از قبل بارش هایی اتفاق خواهد افتاد.

در نیمه جنوبی کشور استان هایی نظیر فارس،بوشهر و به تدریج کرمان،غرب،مرکز و شمال هرمزگان درگیر فعالیت سامانه بارشی خواهند بود و شانس دریافت ریزش های آسمانی را هرچندپراکنده ای را خواهند داشت.

این موج بارشی اواخر وقت دوشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد و به نظر می رسد پس از آن در اقصی نقاط کشور جوی آرام و پایدار حاکم شود.

بارش2تا4فرودین94

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره یوسف-جناح