خانه / درباره وب سایت / وب سایت هواجناح وارد چهارمین سال فعالیت شد

وب سایت هواجناح وارد چهارمین سال فعالیت شد

 هواجناح وارد چهارمین سال فعالیت شد.وب سایت هواجناح که از آذرماه سال ۱۳۹۱ به صورت وبلاگ کار خود را رسما آغاز کرده است با هدف جمع آوری و انتشار نقشه های هواشناسی و معرفی سایتها و مطالب مفید در این حوزه جذاب علمی راه اندازی گردیده است. پس از استقبال هوادوستان گرامی از شهرهای جنوبی کشورو حتی سایر نقاط میهن عزیزمان تصمیم برآن شد تا این وبلاگ را به سایت ارتقا داده و با امکانات بیشتر و نقشه های غنی تر در اختیار علاقمندان به هواشناسی باشیم.فعالیت رسمی سایت نیز به حول و قوه الهی در تابستان ۹۲ آغاز شد که بازهم استقبال هوادوستان عزیز ما را به ادامه راه دلگرم تر کرد…..

وب سایت هواجناح هم اکنون در استان هرمزگان جزو سایت های تراز اول از نظر رنکینگ سایت الکسا محسوب می شود به طوری که با رنکینگ کشوری متوسط ۷۰۰۰ در بین سایتهای غرب هرمزگان از پیش تازان است.

بیشترین بازدید سایت در سال جاری ۶۵۰۰ به ثبت رسید(آمارگیر معتبر وبگذر و آی آر تولز) که انتظار می رود در فصل بارشی جاری این آمار بهبود یابد.

 

همچنین جهت اطلاع رسانی بروزتر اخبار،گزارش ها و نقشه های هواشناسی از تاریخ ۲۰ مهر ۹۴ در فضای مجازی کانالی در برنامه پیام رسان تلگرام ایجاد گشته است که علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر به عضویت آن درآیند:

http://telegram.me/havajanah

یادآور می شود تیم مدیریتی هواجناح به شرح زیر می باشد:۱-یوسف شجاعی از جناح(مدیرمسئول) ۲-شهاب ولی زاده از بوشهر(همکار سایت و کارشناس) ۳-احمد یوسفی از دژگان بندرلنگه(همکار سایت در فضای مجازی)۴-عبدالرحمن جلاله از پدل بندرلنگه(همکار سایت در فضای مجازی) ۵-مجتبی هاشمی از بندرعباس(همکار سایت در فضای مجازی) ۵-فاروق پابرجا از جناح(پشتیبان فنی سایت) ۶-وحیدپوریوسف از جناح(همکار سایت در بخش فنی)

همچنین درنظر است به منظور بهبود فعالیت های سایت به زودی تعدادی دیگر از کارشناسان نیز به جمع همکاران اضافه شوند تا فرایند پاسخگویی به سوالات مخاطبان با سرعت بهتری انجام شود.

در کنار این عزیزان همواره دوستانی از شهرهای مختلف یاری رسان ما بوده اند و با ارسال گزارش ها و عکسهای زیبایشان ما را در غنی کردن فضای سایت و کانال یاری نموده اند که از تمامی این عزیزان کمال تشکر داریم.

 

در پایان از تمامی هموطنانی که باعث دلگرمی ما در وب سایت هواجناح(هواشناسی آنلاین کشور) می شوند تشکر نموده و از خداوند منان خواهانیم ما را در خدمت رسانی در حوزه اطلاع رسانی اوضاع جوی یاری فرماید.موید باشید

(www.havajanah.ir)

درباره یوسف-جناح