خانه / پیش بینی ها / اخطاریه شماره ۵۸ سازمان هواشناسی-شنبه مورخ ۹۴/۱۱/۰۳

اخطاریه شماره ۵۸ سازمان هواشناسی-شنبه مورخ ۹۴/۱۱/۰۳

پیرو اخطاریه شماره ۵۷ جمعه مورخ ۱۳۹۴/۱۱/۰۲ ، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش باران و اخلال در تردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف  و مه گرفتگی به شرح زیر پیش بینی می شود:

 شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۳: بارش باران در گیلان و  بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دراستانهای ایلام، شمال خوزستان؛ بارش باران و برف در اردبیل، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرما نشاه، لرستان و ارتفاعات استانهای قزوین، تهران و البرز.
یکشنبه  ۱۳۹۴/۱۱/۰۴:  بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در بوشهر، خوزستان و نیمه جنوبی ایلام و نیمه غربی فارس، تهران و البرز؛ بارش باران و برف در لرستان و کرمانشاه؛ بارش برف در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز و تهران و همچنین بارش پراکنده برف در استانهای زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، همدان ومرکزی.
دوشنبه  ۱۳۹۴/۱۱/۰۵:  بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دراستانهای بوشهر، جنوب غرب فارس؛ بارش باران و برف در گیلان، مازندران، گلستان، بارش برف شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، ارتفاعات خوزستان، غرب کردستان، شمال غرب کرمانشاه و غرب چهارمحال و بختیاری. احتمال وقوع تگرگ در تهران، البرز و قزوین وجود دارد.
از اینرو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

درباره یوسف-جناح