خانه / پیش بینی ها / اخطاریه شماره ۵۶ سازمان هواشناسی-جمعه مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۸

اخطاریه شماره ۵۶ سازمان هواشناسی-جمعه مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۸

پیرو اطلاعیه شماره ۸۸ مورخ ۱۳۹۴/۱۰/۱۶، اختلال در تردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف و مه آلودگی و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش باران طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به شرح زیر پیش بینی می شود:

جمعه ۱۳۹۴/۱۰/۱۸: اختلال درتردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف در استانهای آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، شمال غرب چهارمحال و بختیاری و برف و باران در لرستان بارش باران همراه با رعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابرعمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در استانهای ایلام و شمال خوزستان. همچنین در این روز وزش باد شدید در استانهای گیلان، اردبیل و خوزستان پیش بینی می شود.

شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۹: اختلال درتردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف در استانهای آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات خوزستان، ارتفاعات استانهای تهران، البرز، قزوین و سمنان و بارش باران همراه با رعدوبرق و احتمال آبگرفتگی معابرعمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در استانهای ایلام، نیمه شرقی خوزستان، بوشهر. همچنین در این روز وزش باد شدید در استانهای خوزستان و شرق کرمان پیش بینی می شود.

یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۰: اختلال درتردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف در دامنه های البرز شرقی، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، گلستان و شرق مازندران. در این روز وزش باد شدید در استانهای سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی کرمان پیش بینی می شود. در این مدت در جاده های کوهستانی مناطق یاد شده، بارش برف گاهی با وزش باد و کولاک برف پیش بینی میشود که پیامدهای آن لغزندگی جاده و یا کاهش دید افقی به سبب مه غلیظ و بارش برف خواهد بود. بنابراین برای اجتناب از اختلال در حمل و نقل جاده ای و حفظ ایمنی در مسیرهای اعلام شده توصیه میشود اقدامات لازم انجام گیرد.

درباره یوسف-جناح